неделя, 1 май 2011 г.

Какво ще може да се прочете тук?

Непрекъснато попадам на прекрасни превюта на книги. Това е, защото се интересувам от различни книги, а едно добро разглеждане да дадено произведение, ме кара да се чувствам по-сигурна, че искам да закупя това произведение. Идеята за това, че на "харизания кон не се гледат зъбите" действа в пълен противовес. Книгите вече са станали тухли, с които да градим духа си. Страниците им са брони срещу грозното и безсмисленото. Думите, написани вътре- оръжие срещу скуката, обещания за сила. 

Обичам книгите. Те са една от многото ми страсти, затова и реших да споделям мнението си за книги, които съм прочела. Не настоявам, че мнението ми е задължително най-доброто или най-качественото. То е мнение от читател за читател, искрено, неподправено, пробудено само от 3 неща: книгите които чета, емоциите, породени по време на прочита, преди и след него и мечтите, които книгите са ми навяли при досега ми с тях.

Ще се радвам, ако с бъдещите си публикации стана полезна на някого. Няма да има по-щастлив човек от мен, ако някоя книга, която съм препоръчала, допадне на някого. За мен книгите са висша наслада, а това да донесеш подобна наслада на някого, оценявам най-високо от всички душевни радости.

Остава ми само да си пожелая успех, добра муза и хубави превюта! 
Поздрави!

Няма коментари:

Публикуване на коментар